Werkplekken

Als zelfstandig ondernemer werk je vaak alleen, terwijl het ook fijn is om mensen om je heen te hebben. Bij De Oude Jongensschool heb je het beste van beide werelden. De gemoderniseerde kantoren en flexplekken bieden rust en ruimte voor iedere ondernemer. Daarnaast is het een ontmoetingsplek waar nieuwe samenwerkingen ontstaan. Nieuwsgierig geworden? Ontdek zelf de voordelen van werken binnen De Oude Jongensschool;

Kantoren

De meeste ondernemers van De Oude Jongensschool kiezen voor een eigen kantoorruimte. Een ruimte passend voor hun bedrijf.

De Oude Jongensschool staat voor vrijheid. Vanuit die visie leggen we onze ondernemers niet aan de ketting door middel van jarenlange huurcontracten.
Na een contract van een jaar is de huur maandelijks opzegbaar.

Ben je startend ondernemer en heb je behoefte aan een eigen kantoor? Wij denken graag met je mee.

Flexplekken

Bij De Oude Jongensschool kun je ook terecht voor een flexplek. Voor korte en lange termijn: vaste, tijdelijke, of eenmalige flexplekken.

Voldoende stopcontacten en supersnel draadloos en bekabeld internet zijn binnen handbereik. En natuurlijk koffie en thee.

Voor meer info over de verschillende mogelijkheden kun je altijd vrijblijvend contact opnemen. We helpen je graag en leiden je graag rond door de verschillende ruimtes.

Ruimtes voor diverse doeleinden

De Oude Jongensschool biedt ook ruimte voor vergaderingen, workshops, presentaties en trainingen.

Een presentatie kan gehouden worden voor maximaal 40 personen, een workshop/training maximaal 20 personen.

Onze ruimte is de finishing touch voor jouw activiteit!

Wat maakt werken in De Oude Jongensschool zo aantrekkelijk?

24/7 toegang

Supersnel internet