De puntjes op de i

De laatste fase is bijna afgerond, dit lift is al weer enig tijd in werking. In de gang is de stukadoor klaar en zitten alle deuren in de toilet ruimtes, de gangvloer en de toiletten zijn getegeld en het sanitair en de toiletten hangt. Boven is de schilder de laatste puntjes op de i aan het zetten.

Om iedereen te kunnen voorzien van een snel netwerk hebben de mannen van UDS-ict de kantoren voorzien van een dekkend WiFi netwerk en internet toegang. Zo kunnen alle bedrijven in de Oude Jongensschool gebruik maken van deze faciliteiten.

En last but not least.. de parkeerplaatsen worden aangelegd! Afgelopen week is de start gemaakt met de aanleg van de parkeerplaatsen achter bij de ingang van De Oude Jongensschool. De mannen van JvU  bestratingen zijn hard aan het werk om er een mooi aantal parkeerplekken bij te maken. Zo is er voor iedere ondernemer en bezoeker plek om zijn auto te plaatsen.