De verbouwing in het kort

Sfeervolle zolder van de oude jongensschool kreeg 18 september 2015 zijn eerste daglicht te zien.
In de eerste weken zijn de lichtstraten en de eerste twee van de vier dakkapellen tot stand gekomen. Aan de achterzijde waren de eerste twee al te bewonderen. De opvolgende weken werd er hard gewerkt aan het plaatsen van het glas in de lichtstraten. Zo werd het beeld van de nieuwe Oude Jongensschool al steeds duidelijker.

Halverwege oktober werd er glas geplaatst in de laatste lichtstraat en de laatste dakkapel gezet, hierdoor werd de zolder nog prachtiger dan hij al was.

Begin december zijn boven de eerste vloeren geëgaliseerd en de kantoren werden voorzien van nieuwe vloeren. Het kreeg steeds meer vorm en het begon er al steeds geweldiger uit te zien! Enkele weken later konden de eerste ondernemers deze mooie nieuwe ruimtes betrekken. Zo werd het al snel gezellig druk!

Zowel van binnen als buiten zijn er behoorlijk wat aanpassingen gedaan, zonder de charme van het gebouw te verliezen. Oud en nieuw zijn optimaal gecombineerd in de nieuwe stijl die De Oude Jongensschool nu uitstraalt. De mooie ouderwetse ramen op de begane grond, gecombineerd met robuuste stalen deuren.

Wij zijn er weg van! Jij ook?