Werken in de Kempen en De Oude Jongensschool

Helaas gaat Werken in de Kempen ons binnenkort verlaten. Zij zijn enorm gegroeid de afgelopen jaren, waardoor zij gaan verhuizen naar een eigen pand. Enorm jammer maar wij willen Werken in de Kempen vooral bedanken voor de hele fijne tijd samen en heel veel succes toegewenst voor de toekomst! Lees je mee hoe zij het werken binnen de Oude Jongensschool hebben ervaren?

Hoe ben je destijds bij de Oude Jongensschool terecht gekomen?
‘We zijn bij de Oude Jongensschool terecht gekomen via Hanneke van Beers. De Firma van Beers had het pand gekocht en ging het verbouwen voor flexkantoren. Dat was precies wat wij nodig hadden, een sfeervolle, centrale plek om te werken en mensen te ontvangen’.

Is het bij De Oude Jongensschool allemaal begonnen?
‘Het begon aan de keukentafel maar al vrij snel gaf Hanneke van Beers ons de kans om in de Oude Jongensschool te werken. Dat was in de periode voor het verbouwd werd en het gebouw verder leeg stond’.

Hoe hebben jullie het werken binnen De Oude Jongensschool ervaren?
‘We hebben hier erg fijn gewerkt. We vinden de sfeer van het pand gezellig en er is veel licht en ruimte in onze kantoren. Verder ligt de school centraal in Hapert; iedereen kan ons vinden en parkeren is nooit een probleem. Als we ooit teamvergadering hadden na werktijd, konden we bij DiVino lekkere pasta’s bestellen met een flesje wijn. Daar hebben we wel van genoten’.

Wat heeft het werken binnen De Oude Jongensschool jullie opgeleverd?
‘Een periode waarin we rustig konden bouwen aan ons bedrijf. We zijn in 3 jaar gegroeid van 2 naar 11 personen en het was fijn dat we daar een fysieke ruimte voor hadden. Nu zijn we te groot en hebben we ons eigen pand’.

Heb je nog tips voor andere ondernemers met betrekking tot een goede werkplek?
‘Een prettige sfeer bevordert je werkplezier. Verder zijn licht en ruimte belangrijk. Bijkomend voordeel van een flexkantoor is dat het gezellig is om andere zelfstandigen te ontmoeten waar je zakelijk je voordeel mee kunt doen. Ten aanzien van de Oude Jongensschool vond ik vooral de ligging van toegevoegde waarde: tussen de middag de lunch verzamelen bij de supermarkten en daarna samen lunchen op kantoor’.